Az angol gyártó legendás S3 kompresszorát senkinek sem kell bemutatni. A 1973 ezen az ikonikus berendezésen alapul azzal a lényeges változtatással hogy nem tartalmazza a csöves elektronikát. Aki attól tart hogy emiatt egy jellemtelen multiband kompresszor lett belőle azt megnyugtatjuk hogy erről szó sincs. A 1973 magán hordozza a tipikus angolos hangképet ha megnyomjuk a jelszintet de kiegyenlített elegáns karakterét megőrzi ha szándékosan nem akarjuk kifőzni az analóg ízt belőle. Flexibilitása révén nem csak mastering de sound design feladatokra is képes. Három frekvencia részre bontja a beküldött jelet, mindegyiken hangerő, kompresszió arány és fel- illetve lefutási időzítés állítható. A két szélső sáv viszont kapott egy különlegességet a "Big" és az "Air" funkciók által. Amennyiben ezeket élesítjük akkor a kompresszor nem a teljes spektrumban fog dolgozni hanem a "Big" esetén a basszus tartomány alját míg "Air" funkció esetén a magas tartomány tetejét kiveszi a szabályzás alól, ha úgy tetszik egy fix sidechain filterként működik. Ennek eredményeként felvételünk megőrzi tranzienseit ezzel elkerülve a nem kívánt lihegő mellékhatást, a kompresszált matéria ezáltal sokkal kiegyenlítettebb szabályzás alá fog esni, emiatt pedig akár többet is foghatunk rajta észrevehetetlenül, ami pedig hangosabb végeredményhez vezet. Hab a tortán hogy a híres "New York Compression" trükköt is meg tudjuk csinálni vele hiszen a jelút vége előtt egy Dry/Wet arány állításra van lehetőségünk így az eredeti jelet és az effektezett jelet tudjuk összekeverni. Sokszor ez a mutatvány hozza ki felvételeinkből a részleteket úgy ahogy semmi más. Változtatható crossover pontjai miatt műfaj függetlenül alkalmazható professzionális mastering feladatokra, legyen szó akár a vad rock, moder pop, vagy trendi elektronikus zenéről.