Support

Welcome to Bluesound Support page. Here you will find information regarding all aspects of Service and Support.

Product Support:

Need a bit of extra advise or support on your product purchase? Feel free to reach out to us from Monday to Thursday, 9am – 5:00pm and Friday 9:00-4:00 pm via the following:
Phone: (061) 225 7762
Fax: (061) 2257763
Email: support@bluesound.hu

Service Repairs & Spare Parts:

Our Service Department and authorised service agents provide warranty repairs and maintenance of all imported products sold in Hungary by Bluesound. For any further information including spare parts enquiries please contact us from Monday to Thursday, 9am – 5:00pm and Friday 9:00-4:00 pm via the following:

címünk:

Bluesound Kft.
1046 Budapest
Kiss Ernő utca 3.

Minden termékünkre minőségi garanciát biztosítunk. A bluesound minőségi garancia gyártónként, illetve termékenként eltérhet. Termékeink vonatkozó garancia 1, 2, 3 vagy 5 év lehet, ezért kérjük tanulmányozza ezt az oldalt.

Általános garanciális feltételek

A garancia tartalma
Az egyes termékekre vonatkozó garancia feltételeit alább, minden egyes terméknél részletezzük.

A garancia időtartama

A garancia időtartama minden (alább felsorolt) terméknél fel van tüntetve. A garancia idejét a vásárlás napjától számítjuk.

Mit teszünk a probléma megoldása érdekében?

A Bluesound Kft. megvizsgálja a terméket és eldönti, hogy a garancia érvényes-e az adott esetben. Ezt követően a Bluesound Kft. saját szervizén, vagy szakszerviz-partnerén keresztül vagy megjavítja a hibás terméket, vagy egy ugyanolyan, ill. egy, annak árban megfelelő termékre cseréli. Ezekben az esetekben a Bluesound Kft. állja a javítás, az alkatrészek, a munka, illetve a javítás kapcsán felmerülő magyarországi szállítás költségét, feltéve, hogy a termékhez történő hozzáférés extra költségvonzat nélkül lehetséges, illetve a javítás nem jelent aránytalan többletköltséget a kicseréléshez képest.

Ez nem vonatkozik olyan javítási munkákra, melyekre a Bluesound Kft. vagy annak szervizpartnere nem adott felhatalmazást. A kicserélt alkatrészek a Bluesound Kft. tulajdonát képezik. Amennyiben az árucikket a Bluesound Kft. már nem árusítja, gondoskodik annak megfelelő pótlásáról. A Bluesound Kft. minden esetben maga határozza meg, hogy mi számít megfelelő pótlásnak.


A garancia érvényesítésének feltételei

Mivel a garancia a termék vásárlásának napjától érvényes, ezért ennek igazolásához szükség van az eredeti számlára vagy szállítólevélre,  amely egyben jótállási jegynek is minősül.

Kivételek

A garancia nem vonatkozik olyan termékekre, amelyeket helytelenül tároltak, ill. nem megfelelően vagy nem rendeltetésszerűen használtak, módosítottak, vagy helytelenül, nem megfelelő módszerrel tisztítottak. A garancia nem vonatkozik a normál használatból adódó kopásra, elhasználódásra vagy karcolásra, ütésre.

Mit kell tenned, ha szervizre van szükséged?

Keresd fel a Bluesound Kft. vagy azt a boltot ahol vásároltad termékedet. A címet és a telefonszámot megtalálod a weboldalon, illetve a számlán vagy szállítólevelen. További részletekért, kesen fel bennüket a 06 1 225 7762 -es telefonszámon.


Gyártók szerinti garanciális időszak(a vásárlás napjától számított)

Gyártó Időtartalom
ART PROAUDIO 2 év
ASL Intercom 2 év
Beyerdynamic 2 év
Biamp Systems 5 év (forgóalkatrészekre nem vonatkozik)
DPA Microphones 5 év (kivéve d:screet miniatűr, d:vote hangszer mikrofonok és tartozékok, arra 2 év)
Drawmer 2 év
Klark Teknik 3 év
Midas 3 év
Optogate 2 év
RME 2 év
Schulz 2 év